torsdag 25 oktober 2012

100 frågor så här på kvällskvisten

1. Hur gammal är du om fem år? 25 - påminn mig inte!


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Friddan


3. Hur lång är du? hundrasextioisch typ, vet inte exakt.


4. Vilken är den senaste filmen du sett? pippi på rymmen! <3


5. Vem ringde du senast? Mamsi


6. Vem ringde dig senast? Mamsi


7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Ja det är perfekt!!"


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror till vem och vad det gäller!


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda.


10. När såg du senast din mamma? innan jag gick in och satte mig på toan.


11. Vilken ögonfärg har du? blå


12. När vaknade du i dag? för sent, typ kvart över 7 ^^


13. Vilken är din favoritjulsång? åh jag har ALLDELES för många! hej mitt vinterland med amy diamond är väl en av dom klara favoriterna, och sen where are you christmas med faith hill!


14. Vilken är din favoritplats? där jag är lycklig just då!


15. Vilken plats föredrar du minst? där jag inte trivs just då.


16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förmodligen som mitt drömyrke i USA


17. Vad skrämde dig om natten som barn? jag var inte så ofta skrämd om natten. dock såg jag skuggor i taket som levde ända till jag fyllde 10 eller nått, dom gjorde mig trygg! kommer till och med ihåg när jag var typ 1-3 år och såg dom i taket i mammas och pappas sovrum när jag låg i spjälsängen.


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? VAD TROR DU JAG HAR FÖR MINNE?!


19. Hur stor är din säng? 105 cm om jag inte är helt bakom flötet.


20. Har du stationär eller bärbar dator? två bärbara, men använder bara mackan! <3


21. Sover du med eller utan kläder på dig? NAKN FTW!


22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 :(


23. Hur många landskap har du bott i? ett, östergötland!


24. Vilka städer har du bott i? Norrköping


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? feting sockar!


26. Är du social? you bet!


27. Vilken är din favoritglass? sandwich misslyckas aldrig!


28. Vilken är din favoritefterrätt? oj... chips xd


29. Tycker du om kinamat? åh, orgasm!


30. Tycker du om kaffe? EUW!


31. Vad dricker du till frukost? fruktsoppa, oboy eller multivitamindryck :)


32. Sover du på någon särskild sida? höger sida in mot väggen med en hand under kinden


33. Kan du spela poker? förmodligen...


34. Tycker du om att mysa/kela? MHM!


35. Är du en beroendemänniska? jag är nog beroende av mycket, speciellt min dator och mobilen.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nepp - unik!


37. Vill du ha barn? mjä, beror på!


38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och sen kan jag nog de flesta språk på mitt egna östgötska sätt!


39. Har du någonsin åkt ambulans? nepp


40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng eller sjö! usch för vattendjur/alger/sjögräs/äckliga bottnar...


41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, skor, sprit, smink och prylar!


42. Äger du dyrbara smycken? nä...


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? THE BIG BANG THEORY <3


44. Kan du rulla med tungan? jag kan nog mer med min tunga än du anar.


45. Vem är den roligaste människan du känner? SCHMELA FOR THE FUCKING WIN! :o


47. Vad har du för ringsignal? ringringringringring typ.


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? japp! till och med dom jag kom hem i från BB!


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mina trosor xd


50. Flirtar du mycket? isåfall utan att veta om det själv :o


51. Kan du byta olja på bilen? näääää


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nepp.


53. Vilken var den senaste boken du läste? eh... orgasmboken borde det va!


54. Läser du dagstidningen? väldigt sällan nu för tiden!


55. Prenumererar du på någon veckotidning? nischt!


56. Dansar du i bilen? SJÄLVKLART!


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? EAST FM <3


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? loggbok till projektet i skolan.


59. När var du i kyrkan senast? öh...typ praktiken sist?


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Jocke!


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 nätter tror jag...


63. Vad lyssnar du på just nu? Aqua - Cartoon heroes. LÄNK TILL SPOTIFY


64. Har du varit med i tidningen? tror inte det, men i tv.


65. Vad är det konstigaste du har ätit? kroppkakor tror jag :o


66. Vem såg dig naken senast? mamma tror jag :P


67. Vad är det för färg på din tandborste? rosa och vit ^^


68. Hur imponerar man på dig? beror på hur du vill impa på mig och vem som ska impa på mig.


69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? schmela.


70. Har du någon piercing? japp, tungan, brösten och mellan brösten.


71. Din största vinst? en cykel!


72. Civilstånd? Lycklig singel!


73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, blogspot, nattstad, hotmail, olika bloggar och communitys.


74. Är du fåfäng? mjä...


75. Ångrar du någonting du gjort? Den som inte ångrar någonting har inte levt.


77. Vilket är ditt drömjobb? sån som i tv-serien face off, ingen skulle fatta om jag skrev det riktiga namnet...


78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? oooohja!


79. Vad har du haft för husdjur? fisk, fågel och mittemellan (hund)


81. Svär du ofta? ja


82. Sverige när det är som bäst? en perfekt höstdag! sol, halvkyligt, massor av fina färger och en mysig promenad!


83. Kan du åka slalom? haha åker inte på nått annat sätt, plogar mig igenom backarna :P


84. Vad har du ätit i dag? mackor, lite kaka, mexicanasoppa, baguetter, köttfärssås, makaroner, popcorn.


85. Vad har du för utbildning? florist snart.


86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? RUMPESTUMPEN!


87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? min mage eller mina vader.


88. Vilken är din bästa egenskap? har lätt för att skratta och att få andra på bra humör!


89. Vilken är din sämsta egenskap? kan inte komma på någon nu. kanske att jag vill att saker ska ske på mitt sätt. och så är jag lite pedantisk av mig...


90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Hela The Beatles!


91. Saknar du något? att komma hem till en pojkvän, med pussar och sen bara mysa tillsammans. finns inget bättre...


92. Är det viktigt att fira födelsedagar? OMG YES YES YEEESS!!


93. Vad gör dig ledsen? för mycket... tankar om allt..


94. Vad gör dig glad? FÄRGER!! och fina saker!


95. Har du varit gift eller förlovad? är gift med schmela.


96. Vad ska du göra i helgen? pullan imorrn/idag, lördag halloweenfest, söndag chillidilli...


97. Vad är det knasigaste du gjort? färgat håret rosa - knasigt va?!


98. Vad har du för laster? PEDANT!


99. Vem är din förebild? min spegelbild. den hinner göra det jag vill göra i min fantasi innan jag gör det irl.


100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? TVÄTTA MITT FUCKING ANSIKTE OCH GÅ OCH LÄGGA MIG ALLT FÖR SENT! - jävla frågor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar