lördag 6 oktober 2012

b som i bag b som i box b som i bag-in-box!

kvällen blev ganska bra ändå. trevlig middag hos brolle. sen förfest hos reba med några i klassen. sen puls, lite bråk, dans, alkohol och shottar senare var klockan tre! sen blev det efterfest, riktigt kul - fast jag vet inte varför. kunde bara inte sluta garva och dom älskade mitt garv... så det blev väl så. en av dom som bodde där hade två illrar, rupert och maja, usch så söta men vidriga! sen gå hem, jävlar vilken tid det tog! hahaha....


idag vaknade jag runt tio, hade väl somnat runt 6 imorse... låg i sängen lite, kollade lite tbbt, käka lite fettopizza mamma hade sparat till mig och sen städa i rummet. gick bra till en början, sen åkte vi till b&b för att hitta en back eller något till mig som jag kan ha alla kontroller och sladdar till tv-spelen i... sen efter det en sväng till nicole innan vi åkte hem igen och nu har jag suttit här i säkert 3 timmar...! ska städa lite nu så mamma inte blir sur när hon kommer tillbaka. heirrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar