lördag 20 oktober 2012

du är bättre än så, gå därifrån.

igår var en ganska lugn dag i butiken, inte många kunder, men lagom. alla va på asbra humör, alla va jättepyssliga och kreativa. det var en riktigt bra fredag i butiken. jag skar ut två pumpor som vi hade som dekoration i butiken - dom båda blev jättebra! och så gjorde jag och nathalie ett hjärta av ljung, det blev jättefint. efter skolan åkte jag hem, tog en pizzabit och sen somnade jag i soffan medan new girl rullade - 2 timmar skönt som faan! sen ner till rese och möta emelie för att åka ut till ingelsta. först en sväng till systemet, sen till maxi och äta kycklingkebab -så jävla gotttttt!! sen kolla runt lite efter skor innan vi åkte hem. snabbdusch och snabbfix eftersom kvällen på puls började tidigt. dricka lite och sen ner. hade askul på puls, vann en cider för 20:-, dansa som idioter och bara vara emelie och bonkis. sen blev det kalabalik - as usual. men som jag skrev som rubrik - jag är mycket bättre än så, så jag gick därifrån! sen dansa ännu mer och mer idiotiskt - man kan faktiskt inte dansa "normalt" till 90-talslåtar! sen hem tidigt och sova direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar