söndag 21 oktober 2012

du är vintergatans mittpunkt.

vilken tråkig kväll jag hade igår alltså! eller ja, hela jävla dan va skittråkig! tur att jag hade brorsan och en pizza så jag slapp prata med mig själv ;) målade iallafall naglarna, blev RIKTIGT nöjd för att ha gjort allt själv! :D grillpinnar är ganska bra att ha ;)


det bästa av allt är att det ser EXAKT likadant ut på andra handen också! förutom att pekfinger och lillfinger har korta naglar där... :/ det gråa och det rosa är två nya nagellack från pieces, det turkosa fick jag av nicole i födelsedagspresent och det glittriga fick jag av karin i födelsedagspresent. alla fyra är just nu mina favoritlack! speciellt det glittriga - i love sparkles!

imorrn smäller hela skiten, ni får se bild då. min mage pirrar sönder! men iallafall! på tisdag blir det en sväng till subway med diia och caroline :) första gången någonsin :D ska bli gott hoppas jag. på onsdag är det utklädningstävling i skolan och självklart är bonkis med på den femman! dit med världens utstyrsel! haha... efter skolan vet jag inte vad som händer, förhoppningsvis nått kul... kanske ska köra på en utgång? :D torsdag blir det skola, sen hem och klippa klippa klippa i tröjor med projektgruppen och sen shoppa med pappa. på fredag blir det skola, sen inflyttningsfest hos johanna med emelie och massor av folk och på det blir det utgång! lördag blir det chillidilli, eller något kul? vem vet! är ju halloweenfest på puls men jag har ingen lust alls! inte nu iaf! söndag får vi också se vad som händer på.

ganska så fullspäckad vecka ändå! skönt! dock kommer väl hälften bli inställt men jag ser på allt med positiva ögon :) nu ska jag gå och antingen ta ett snabbt bad eller en halvlång dusch innan karin kommer :) sen umgås med henne och äta söndagsmiddag med mamsi. heirrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar