tisdag 16 oktober 2012

ett plötsligt sug!

så här är det alltid för mig! jag börjar blogga, bloggar skitbra och skitofta, sen poffpang försvinner min entusiasm och jag glömmer bort att blogga fast jag har MASSOR att skriva om! vet inte ens när jag skrev sist? typ en kortis igår morse väl? igår efter skolan gick jag upp till vp för att vara modell till mikkiz, hon hade prov i manikyr, vi faila som faan men tillslut blev det bra tills jag kom hem! när jag kom hem målade jag om naglarna typ 4 gånger innan jag fick tuppjuck, tog fram lösglitter och nagellim och körde det racet, blev ganska bra faktiskt! sen sova.

idag skola tidigt! men SÅ värt det! kollade på skolbio, filmen MILK, och den var så enormt jävla bra! är glad att jag inte sov under filmen... den MÅSTE ni se, helst på cnema i norrköping eller någon annan mer maffig biograf... inte hemma i soffan, ger inte samma effekt då. åh den va så bra! sen till skolan och ha lite klipp och klistra, kul fast segt... efter det förberedelser till louis de geer projektet vi håller på med! gick superbra! sen hem, eller aa en snabb sväng ner till stan innan jag åkte hem. väl hemma lite newgirl, ett tag iallafall... sen kom mamma och nicole hem. efter det lite mer new girl innan köttbullar. efter köttbullar, mer new girl, eller kanske var bara dator just då... aja! sen har jag bara suttit och glott hela kvällen typ...

nu sitter jag och funderar på halloweenkostym osv medan jag chattar lite med kakan, hon är i nice! kul för henne men taskigt mot mig, jag vill med utomlands... jag måste verkligen sova för imorgon ska vi till jönköping med klassen och 2:orna.... på någon garden mässa. hoppas jag vaknar och hinner hänga med, annars får jag soooova heeeela daaaan!! fast det ska jag inte göra så punkt. heirrå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar