fredag 5 oktober 2012

festligare än en festfixare!

idag försov jag mig, så därför har jag inte hunnit skriva något än/orkat ^^ när jag kom till skolan fixade jag och frida mackor till cafeét och efter det satt vi typ där hela dagen. efter skolan åkte jag ner en sväng på stan med juhänni och frallan och köpte två linnen, ska ha på mig nått av dom ikväll men inte bestämt mig vilket än! tror det blir det oxblodsröda! lägger iaf upp bilder på båda här sen när jag håller på att välja :) sen köpte jag en  ny tungpiercing också - svart stav med vita kulor, it's sexy biatch!

sen när jag var klar på stan åkte jag hem och kollade lite på tbbt och chillade. sen kom jag på att jag behövde måla naglarna och fixa med allt sånt så jag tog fram mina grejer och började... först ta bort förra nagellacket och det tog ju sin tid ska jag säga... sen stärkande underlack, två lager svart och sen turkosa hjärtan på det - blev asfint! men borde limmat dit hjärtana lite bättre... iallafall!

snart ska jag duscha, borde redan va klar i duschen egentligen efter den fina tidsplanen jag hade i huvudet... men men. nails b4 all! haha nerå... men aa ska iaf hoppa in i duschen nu, sen klä på mig, sminka mig, fixa håret och packa väskan! sen bär det av till schmela och efter det till brolle. sen middag där innan jag drar på förfest med klasskamraterna och sen utgång på puls! heirrå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar