söndag 28 oktober 2012

galet bra halloween!

hade en galet bra halloween igår! först asrolig förfest hos jocke med hanna som vann bb och MASSOR av folk (tror vi var 30 pers eller nått i hans lägenhet...). dansa som faan, skratta, dricka, prata, svettas, sitta som ett mojje på golvet osv... riktigt rolig förfest! sen ner till pullan, in direkt och kissa - ja vi höll på att sprängas!! sen in och röja sönder! så jävla kul att ha mask på sig, ingen visste typ att det var jag, jag gick och jucka på alla utan att dom visste vem jag var och massa - SÅ SJUKT KUL! dansa som faan, svettades ännu mer än tidigare på kvällen och träffade massor av folk. dom hade ju öppet en timme extra inatt eftersom det ställdes om från sommartid till vintertid. så när jag skulle hem skulle jag fått gå hela vägen, men istället fick jag sova hos fina robin och träffa hans små bäbisar gucci och destiny - åh så söta! laga mat mitt i natten och sen somna, gott som faan och skönt som faan. sen hem på morgonen (läs lunchtid) och äta lite. sen hämtade pappa mig, vi handlade, åkte hem till han och gjorde äpplepaj och fläskpannkaka medan jag städade i klaras bur!

det känns i kroppen att man röjt två nätter i rad. när klockan va 6 förut så trodde jag klockan var typ elva på kvällen eller nått... jag har iallafall lov nu så kan sova ut rejält! sitter och kollar bloopers på himym och tbbt just nu - kissar på mig! jag tycker inte om himym men bloopersarna är hilarious!

längtar tills vimmelbilderna från puls kommer upp! fy faan alltså... åh vilken bra helg jag haft ändå!

och ja, jag va ute i fredags också. dock blev missförstånd anledningen till att man drog hem tidigt - men full var jag som en oöppnad mjölktetra... helvete! kul hade jag tills missförståndet iallafall. 

här är bilder från i fredags morse till nu typ! :*







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar