onsdag 3 oktober 2012

jag har kommit en lång bit på vägen!




hej på er alla goa och glada och morgonsura! just nu sitter jag och väntar på frida för hon är världsbäst idag och ska skjutsa mig till skolan.


har faktiskt lite mascara på mig för en gångs skull... haha måste ju vara fin när vi får besök i skolan! efter själva skoldagen ska som sagt skolan ha en ikebana-föreläsning och lite workshop som jag fattat det och vi har typ besök av en japansk kvinna vid namn ko-sha tror jag det va! :)
                                                            länk^
igårkväll var en bra kväll! spelade tv-spel med frugan och kollade på ett småkryps liv också, den är SÅ bra!! haha herregud vad vi garvade... jag vill ha en sån där tjockislarv som är med! :(

nu ska jag bädda sängen så mamsen inte blir arg om hon kommer hem innan mig! heirråpåre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar