lördag 6 oktober 2012

känns verkligen som om någon lyssnar...

jag hatar att sitta och berätta nånting eller prata om nånting och personen jag pratar med verkligen inte lyssnar. och man märker verkligen att dom inte lyssnar! det är så irriterande och respektlöst! en föredetta kompis till mig var värst av alla hittills, jag kunde i princip stå och berätta att jag blev våldtagen och misshandlad dagen innan och hon kunde flänga ur sig "jag är hungrig" mitt i allt! åh tack för att du är min bästa vän och bryr dig om vad jag säger! seriöst hatar när folk inte lyssnar. jag vet själv att jag kanske ute alltid hänger med men då pausar jag dom och ber dom börja om eller börja från där jag sluta hänga med. som sagt respektlöst som faan!

jag är absolut inte på bra humör just nu känner jag. vill ha en boxsäck i mitt rum och slå sönder den typ. känner för att knäcka några personers näsben och trycka ner deras ansikte på en stekhet platta på spisen! åh... imorgon blir det en sväng till lkpg för att fira kusinen som fyllde 24 igår och sen förhoppningsvis träffa schmela. jag vill inte va med mer. plus att jag kommer ha två snarkmaskiner som sover hemma idag och jag är van vid en liten - kul när jag är skittrött! ska se till att komma i säng snabbt nu så jag somnar innan dom! gnatt peps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar