söndag 7 oktober 2012

resultat och lite kallprat med mig själv.


Försökte till en början leka söt i bilen men det blev tråkigt så jag dampade...


Gör ett försök att vara söt i sängen, gick inte bra eftersom jag inte haffa!



Men söt var jag ändå... NOT! Hahahaha...


Sexig i sängen kanske funkar?!


Nej, det blev för seriöst för mig med lätt ADHD och medelstark Alzheimers...


Så jag började dampa istället för jag inte fick till en bra nagelbild eller haff!


And so it continues... Och ja, jag har cepefingrar så det skriker om det!


Ett gott försök, men inget syns ändå typ... Sorgligt nog för det blev snyggt!

 

Min eftermiddag i bilder typ bortsett från kinamaten!

Nu till me-to-me snacket!

haha nejdå... ska bara skriva lite om någon tanke jag har (vilket är ingen!) och lite om vad jag gjort idag/ska göra imorgon. KUL VA ?!?!?!?!?!? eller. inte.

vad ska jag säga då.... känns som om det inte finns något... hahaha vilket roligt liv jag har! mina bröstvårtor kliar. dom läker med lite "finare" ord... yeay! min murgröna har bladlöss så jag sprayar den med vatten och såpa och (för att citera mrs. montazami herself) "alla kusar bara ramlar... aaah!" hahaha herreeee.... jag har en stalker också, fast inte en sån som följer efter mig, utan bara "följer" mig som det så fint heter i cybervärlden. pretty enoying...  dock borde jag vara glad att det är någon som vill ha mig iaf! men nej! usch... vill peta upp en skuren chili i näsan på'n nästan...

öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

kul.

detta är VERKLIGEN ett dampinlägg i brist på annat.

sitter och fiser på toaletten medan jag skriver't...
intresseklubben antecknar detta genast!! ^

imorgon blir det en SKITKUL skoldag, eller inte, och efter det träffa min FRUUUUUU!! åh vad jag saknat den lilla lopplorten... dock gillar jag att hon skaffat en hustru var jag nära på att skriva samtidigt som jag tänkte slänga in husband istället för det svenska ordet för herrn i huset.. va faan heter det?! hahhahah... iaf. glad för båda deras skull! för schmela är inte som alla andra som skaffar förhållande och försvinner. schmela nästan tvingar mig umgås med dom! det är en äkta vän ska ni veta!! glad att jag har en så fin fru. hon ska få en puss imorrn bara för det... 

JAG VILL HA SNYGGA MÖNSTRADE OCH FÄRGGLADA LEGGINS BTW!!
det är så jävla läckert! och så jävla mig! ni såg väl mina jeans på förra bilden?! huh? HUH????!!!!

ae nu ger jag upp. borsta tänderna, tvätta fejjat och kolla lite tbbt sen sova! heirrå era jävlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar