lördag 13 oktober 2012

vi kommer blekna i mörkret...

igår var en pretty good day! bra glid i skolan när jag stog i kassan i butiken, fick till och med extra beröm av marie för hon tyckte jag hade varit duktig! sen efter skolan blev det hem och chilla ett tag innan jag åkte hem till nicole och hjälpte henne fixa sig till sin maskerad där hon skulle va prinsessa, blev asbra! inbakade flätor under en jätteful peruk och en prinsessig sminkning - åh så nicoleigt! eller....? sen sminkade jag även hennes kompis tina som skulle vara rödluvan och hjälpte henne sätta dit lösögonfransar, blev också asbra!

sen efter det blev det käk på max med pappa och sen hämta emelie på stationen innan vi tog en tripp till systemet! där köpte vi lite cider innan vi åkte hem till mig. skulle ju egentligen ha en nintendo64 kväll, men blev utgång istället, och en riktigt bra sådan! vi började dricka, spela lite, snacka lite, sminka oss lite osv innan vi drog oss ner till puls! väl nere kom vi in på två röda, hälsade på stellan och gick in i princip fast kön va lång... skönt att va stammis ibland säger jag bara! 

väl inne blev det kissa direkt båda höll på att kissa på sig på vägen ner! sen kolla läget med folk, dansa och allt som man alltid gör ute! träffa massor av folk, skratta, prata, va aaaaasglaaaad och aaaaasssfull! hade en riktigt bra utekväll med andra ord, plus att två killar bad om mitt nummer, och det händer ALDRIG! vet inte vad det är med mig, på sista tiden har killar faktiskt varit "efter" mig till skillnad mot förr... kul som faan!

sen förbi max på vägen hem och köpa hamburgare för båda va hungriga. ta spånkan till hagaskolan, sen byta där till 3an ist för 2an och åka hem, kallt som faan men jag fick en hamburgare!! väl hemma gick vi och la oss direkt...

idag var båda assega, så vi spelade mest tv-spel, pratade och glodde lite... hon visste massor mer om banorna på super mario än mig så hon kom aaaaslångt!! asläskigt på vissa ställen men jag har inga spelnerver... sen när hon hade åkt så fixade jag två varma mackor, blev lite hungrig till slut! åt dom och kollade lite på tbbt innan jag gick och började städa i mitt rum. lite tv-spel, städa, dator, tv-spel, städa ungefär... 

nu har jag suttit vid datorn lite mer, spelat lite mer tv-spel och städat klart samt tagit en dusch! nu blir det fix för sen ska bonkis på dejt! heirrå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar