tisdag 13 november 2012

en tisdagskväll.

fick sluta tidigt från praktiken. slutade vid 14 istället för 16 för dom inte hade något att göra till mig. när jag kom hem åt jag nudlar och kollade datorn lite. sen hörde kebab av sig och ville ses. har inte träffat han på evigheter. så vi tog en sväng i hans bil och kolla lite tv hos honom för att ta upp lite förlorad tid så att säga. sjukt att man kan bli som en fjortis på nytt när man träffar vissa människor. kände mig verkligen som på högstadiet när jag skulle träffa honom. sjukt... efter det hem och käka köttfärssås och makaroner med mamsen. sen började jag fixa naglarna och kolla på happy endings. jag kollade klart på säsong 2 och nu finns det bara 3 avsnitt av säsong 3 ute!! jag får panik! älskar happy endings... naglarna blev väl halvbra men duger helt klart. lekte med konadplattorna och gjorde blommor på naglarna. konstigt nog blev högerhanden bättre än vänsterhanden, skumt. när happy endings var slut satte jag på ice age a mammoth christmas. ganska tråkig och kort. men sen ni. sen satte jag på project x. jävlar vilken fest alltså! inte nog med att jag alltid velat festa som amerikanerna gör i high school, men nu är jag ju ännu mer sugen på en fest i sann project x anda! fy faan alltså... wicked!

nu ligger jag och är lite sur på factory fitness. på alla andra gym brukar man kunna sälja vidare sitt gymkort, men inte på factory fitness. seriöst. vad är det för skit? jag har inte råd med mitt gymkort där längre men får inte sälja vidare det. så enligt dom ska dom inte få min betalning, jag ska få påminnelseavgifter, vilket leder till inkasso, vilket kommer leda till kronofogden. varför inte bara låta mig sälja mitt jävla gymkort vidare till någon som har nytta av det istället för att tvinga mig må dåligt över det?! idioter rent ut sagt... man kanske kan göra en luring vem vet. kan ju försöka iaf. 

imorgon blir det praktik och sen träffa schmelirutt. hop och svullkväll as usual... haha nedå. men vi har ju varit på hop två onsdagar i rad nu och imorgon också... kanske ska bli vår tradition? nädå... ska försöka få tankarna på annat än fittgymmet och sen sova. får ont i magen av deras tankesätt, jävla pantarslen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar