lördag 3 november 2012

IDIOTER!

igårkväll hade jag en helt okej utgång tillsammans med fraxan, chuck, juhänni och carra! till skillnad från min kompis sara... läs detta så förstår ni varför hon inte hade en bra kväll. FY FAAN VILKA IDIOTER DET FINNS! hade inte hon blivit upptäckt hade hon dött! jag säger en gång för alla - GÅ INTE ENSAMMA OM KVÄLLARNA! vare sig ni är killar eller tjejer! det är inte säkert i sverige längre... 

ikväll ska jag på halloweenfest i rugbylokalen, så jävla roligt! först blir det god mat hemma innan jag åker till sörping för att träffa min älskade fru och brolle innan vi åker in till stan till festen. nu ska jag städa i mitt rum, duscha och fixa mig lite, så ses vi i dimman! ikväll blire pepino och cider - MUMMA! hade nice! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar