onsdag 3 oktober 2012

mystifistiska massuppfittningar...

två väldigt kloka ord av min vackra minsta storasyster. hon är ganska bra på sånt. min största storasyster har kvalitet hon också. jag tycker om dom även om jag inte alltid visar det... plus att dom har ju världens bästa lillasyster så dom borde vara glada!

idag har jag studiedag - MYSKLÄDER PÅ! kunde somna om förut, som tur är. sen när jag vaknade igen kollade jag på några avsnitt av min favoritserie just nu - the big bang theory. efter det gjorde jag två parisare ala bonkis - vitt toastbröd, hamburgerdressing, rödlök, skivad kokt grillkorv och ett stekt ägg sunny side up! till dom drack jag godaste alkoholfria cidern som finns, nämligen garants hallon&rabarber cider, den knullar verkligen i munnen! sen kollade jag klart på rango medan jag åt upp dom. sen lite till tbbt och ett samtal med schmela.


sen ringde det ett dolt samtal och det var en supergo göteborgare som ringde från företaget ups och sa att han hade ett paket till mig. fundersam blev jag direkt och trodde jag hade någon hemlig beundrare som skickade något roligt till mig - men TJI fick jag! var ju bara ett nytt batteri till min gamla pc eftersom det gamla var brandfarligt osv... sen så skulle jag skicka tillbaka det gamla batteriet och jag säger bara en sak - stackars lilla tjockiskillen som får springa upp för mina trappor två gånger!

snart ska jag röra på fläsket in i duschen och sen till schmela. sen ska vi till halvars för dom har utförsäljning på glass där - awesome! och sen ska vi mysa, fisa och prata som bara vi kan! jag tycker om schmela. hon är bra att ha.


DAGENS FRÅGA:
vad tror ni om en rosahårig bonkis? 
och då menar jag verkligen rosa! som mina sockar-rosa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar