torsdag 11 oktober 2012

nu e jag sur som en citron!

höll på att skriva ett inlägg igår om allt jag gjort eftersom jag glömt blogga, men SJÄLVKLART har bonkis extra mycket alzheimers just igår och glömmer skriva klart och lägga upp så jag orkar inte mer!

och det här inlägget har jag skrivit sen i morse... åh jag är så bra!

fick reda på idag att det inte alls blir någon halloween fest i uppsala för min och mikkiz del (btw, schmela, mikkiz och frugan är samma person!) :( jag som hade värsta bästa planen på utklädnad... och så blir det inget linköping idag heller som vi planerat för att det blir för sent... och så har jag fått p-a-n-iiiiii-k på allt och alla idag också uppepå det! 

åh jag har verkligen ingen bra dag... det enda bra som hänt är att jag blivit bjuden på dejt, så de så! :D på lördag ska jag på dejt för första gången någonsin! :D

annars är allt ganska så dåligt... huvudvärk, ilska, trötthet och uttråkning... KUWL!

nu orkar jag inte skriva mer. heirrå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar