söndag 9 december 2012

i väntans tider...

just nu väntar och längtar jag på/efter många saker. jag väntar på att jag ska bli hungrig, har inte känt hunger på aslänge men har ätit ändå. jag längtar till onsdag, för då är det lussevaka med frida på hugo. jag längtar till lucia. jag längtar till torsdag,för då är det torsdagsklubben med emelie. jag längtar till helgen, för då ska jag till örebro. jag längtar till fredag veckan därpå pga tre saker, jorden ska gå under, bellas fest och julavslutningen i skolan. jag längtar till julafton. jag längtar till juldan. jag längtar till nyår. jag längtar till 12-13 januari. jag längtar till KBK - army of hardcore kryssningen. jag längtar till studentkryssningen. jag längtar till praktiken. jag längtar till påsk. jag längtar till mösspåtagningen. jag längtar till studentbrännbollen. jag längtar till studentveckan. jag längtar till utspringet. jag längtar till studenten. jag längtar till sommaren.

vad längtar ni efter? har ni en lika lång lista som mig? eller är ni inte lika framtidsvisionerade som mig? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar