torsdag 4 oktober 2012

ikebana!

ååååh det var såååå ballt att ha en helt äkta japan i klassrummet som demonstrerade om ikebana! åååååh det var awesome! så krångligt fast samtidigt enkelt! så först fick vi en demonstration och sen fick vi testa på det själv, så jag och nathalie jobbade tillsammans och fick fram en asbra produkt! takako (som ko-sha heter egentligen, ko-sha är hennes ikebananamn typ) kom fram och sa "beautiful, oh so beautiful, good good good students!" och massor på japanska ingen av oss fattade!

sen fick jag skjuts hem av frida och här sitter jag framför datorn som vanligt efter skolan... har haft världens huvudvärk sen typ 10 idag... inte kul alls! men när jag kom hem och satte på julmusik försvann den nästan direkt! så nu ska jag ta några piller innan jag slänger på några avsnitt av.... GISSA?! haha just det! tbbt! så vi hörs nog senare! pözzzzzzz!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar