måndag 15 oktober 2012

oj oj oj va kul vi har joddlade ragnar när han red sin far!

hade en skittrevlig kväll i lördags :) först åkte vi och handla, sen hem till honom och laga mat. efter det käka maten - ofc! sen satt vi på diskbänken och snackade och åt druvor i typ en timme innan vi kollade på film. filmen var asrolig!

igår var jag brorvakt, jävla damphund alltså... va ute och lekte lite och lekte sök hemma, med fishunden himself. efter det lunch och tbbt innan jag och bror tog spårvagnen till Nicole. sen fira Nicole och mamma med paj och efterrätt, gott som faan!! sen hem och chilla och.... bampadadaaaaa!!!! beställa min studentmössa!!! :D sen gick jag och la mig ^^

idag kom jag i tid till skolan och hann fixa det vi skulle fixa innan jag åkte till kungs ^^ nu blir det religion sen lunch och efter det svenska en timme typ, och sen vara modell till schmela som ska fixa mina naglar!

nu sitter jag utanför salen vi ska va i och vi börjar om 4 min och ingen är här! haha jo nu kom dom! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar